Tonton Drama Kursus Latihan Crush Episod 6 Percintaan dengan Sub Indo, Haeng adalah pekedai nombor satu!

ReferenceNews.com – jom Tonton episod 6 drama Crash Course in Romance Indo Sub kini merupakan drama Korea terbaru yang mempunyai cerita yang sangat menarik dan pelakon dan pelakon terkenal turut bermain di dalamnya.

Crash Course in Romance ialah drama bergenre romantik dari Korea Selatan dengan 16 episod.

Tonton episod 6 Drama Crush in Romance dengan sub Indo

Tonton episod 6 drama Crash Course in Romance
Jom tonton Drama Crash Course in Romance Episod 6 dengan Sarikata Hindi, Haeng adalah pekedai terbaik (Sumber Foto: Drama TvN)

jika anda mahu Tonton episod 6 drama Crash Course in Romance Sari kata Indo kini tersedia melalui platform perkhidmatan penstriman Netflix. Episod pertama drama Korea ini akan bersiaran pada 14 Januari 2023.

Haeng penjaga kedai nombor satu

Genre drama komedi Tonton episod 6 drama Crash Course in Romance Indo Sub mengisahkan kehidupan seorang tutor persendirian dan pelajarnya yang berkumpul di sebuah institut pengembaraan.

Mereka perlu bertemu latar belakang watak yang berbeza setiap kali. Drama ini diarahkan oleh Yoo Je-Won dan ditulis oleh Yang Hee-Seung.

Sementara itu, pelakon utama yang membintangi drama Crash Course in Romance termasuk Jeon Do-yeon, Jung Kyung-ho, dan Lee Bong-ryun.

Sinopsis drama bersiri Korea Crush in romance

jika anda mahu Tonton episod 6 drama Crash Course in Romance Sinopsis Nam Haeng Sun ialah bekas atlet negara yang mempunyai personaliti yang sangat positif dan tenaga yang tidak terhingga.

Dia mengubah cara hidup dan menjadi pengusaha makanan dengan mengusahakan kedai lauk sendiri.

Nam Haeng Sun bercadang untuk menyambung pelajarannya di universiti dengan mengambil kursus persendirian untuk persediaan menghadapi peperiksaan kemasukan universiti.

Kisah cinta seorang tutor persendirian dan anak muridnya

Di sinilah Nam Hong Song bertemu dengan Cheo Chi Yul, pengajar terbaik di institut latihan swasta.

Chiu Chi-yul merupakan seorang guru yang mempunyai personaliti yang rajin. Disebabkan kerja kerasnya sebagai pengajar, Chiu Chi-yul telah memperoleh kekayaan dan kemasyhuran sehingga dikenali sebagai pengajar ILTA atau pengajar yang paling popular.

Tetapi kejayaan itu menyebabkan dia sensitif dan tidak ambil peduli terhadap orang.

Watak yang berbeza

jika anda mahu Tonton episod 6 drama Crash Course in Romance Indo sub pastinya mempunyai cerita yang unik dan sangat mengujakan. Kerana watak Nam Hong Seong dan Cheo Chi Yeol sangat bertentangan.

Oleh itu, pertemuannya dengan Nam Haeng Sun yang mempunyai personaliti positif membuatkan dia mempunyai hubungan istimewa lebih daripada seorang guru dan pelajar.

Namun, adakah hubungan mereka akan kekal hingga ke akhirnya? Pelakon utama ialah Jeon Do Yeon sebagai Nam Hong dan Son Jung Kyung Ho sebagai Choi Chi Yeol.

Pelakon sokongan terlibat

Di bawah ialah senarai pelakon sokongan untuk drama Korea terbaru Crash Course in Romance:

– Lee Bong-ryeon memainkan watak Kim Young-joo

– Oh Eui Shik memegang watak Nam Jae Woo

– Shin Jae Ha memainkan watak Ji Dong Hee

– Roh Yoon Seo memainkan watak Nam Hae Yi

– Jang Young Nam memainkan watak Jang Seo Jin

– Kim Seon-young memainkan watak Cho Soo-hee

– Melakonkan Hwang Bo sebagai Lee Mi Ok

Hyo Jung Do memainkan watak Kang Joon Sang

– Ji Il Joo melakonkan watak Jin Yi Sang

– Kim Dahyun melakonkan watak Jeon Jung Ryeol

kata akhir

jika anda mahu Tonton episod 6 drama Crash Course in Romance Sub Indo, kemudian tonton terus pada platform penstriman Netflix. Supaya tidak merugikan semua pihak yang terlibat dalam penghasilan drama ini.

Walau bagaimanapun, anda juga harus memakai pakaian yang betul semasa menonton filem atau siri, bukan? Bagi anda yang ingin membeli pakaian bertemakan drama Korea yang bagus dan unik, anda boleh membelinya di sini (Beli aksesori).

Itu sahaja dan terima kasih kerana membaca artikel ini, jangan lupa nantikan rujukan Berita Untuk mendapatkan maklumat menarik tentang filem, siri, drama, anime dan banyak lagi. selamat tinggal…

Check Also

Tonton Drama Crush in Romance Episod 16 bersama Indosub Mengapa Hong dan Chi Yeol berasa gembira?

REFERRALNEWS.com – jom Tonton drama Crash Course dalam Romantik Episod 16 Indo Sub kini merupakan …