Tonton drama Cina Hi Venus dengan Indo Sub 2022, kisah Ye Shi Lan yang menjadi pakar kanak-kanak!

REFERRALNEWS.com – jom Tonton Drama Cina Salaam Zareh dengan Sub Hindi 2022 sekarang kerana ia mempunyai kisah yang sangat menarik dan pelakon dan pelakon terkenal juga bermain di dalamnya.

Lebih-lebih lagi drama ini mempunyai cerita tersendiri bagi setiap watak, jadi tidak hairanlah drama ini menjadi trending di media sosial.

Tonton Drama Cina Hi Venus dengan Sub Indo 2022

Tonton Drama Cina Salaam Zareh dengan Sub Hindi
Jom tonton drama Cina Hi Venus dengan Indo Sub 2022, kisah Ye Shi Lan yang menjadi pakar kanak-kanak (Sumber Foto: IMDb)

Apa yang anda tunggu? Tonton Drama Cina Salaam Zareh dengan Sub Hindi 2022 sekarang kerana jalan ceritanya sangat bagus dan setiap watak mempunyai konflik yang berbeza.

Kisah Ye Shi Lan yang menjadi pakar kanak-kanak

Kerana pemain bermain dengan sangat baik Tonton Drama Cina Salaam Zareh dengan Sub Hindi 2022 akan menjadi suasana yang lebih menarik dan menyentuh hati.

Kisah cinta sepasang musuh dipersembahkan dengan indah dalam drama bersiri Cina terbaru Salam Nahid. Diarahkan oleh Wang Zheng.

Joseph Zeng Shun Xi, yang memainkan watak Wu Shi dalam drama hit Ultimate Note, memainkan watak pengarah hospital yang yakin dan pendiam, Lu Zhao Xi kali ini.

Sinopsis drama Cina Salam Venus

jika anda mahu Tonton Drama Cina Salaam Zareh dengan Sub Hindi Sinopsis 2022 mengisahkan Ye Shi Lan (Liang Jie), seorang pakar pediatrik di Klinik Kampung Taoyuan.

Lu secara palsu menuduh Zhao Shi (Joseph Zeng) sebagai pengedar dadah yang menipu orang ramai daripada wang. Perselisihan faham ini menyebabkan hubungan mereka bermula dengan teruk.

Lu Zhao Shi sebenarnya ialah pengarah baharu Hospital Anxing, hospital yang menempatkan klinik tempat Ye Shi Lan bekerja.

Fakta yang didedahkan baru-baru ini

Fakta ini amat mengejutkan An Shi Lan, terutamanya apabila dia kembali ke hospital, dia dilantik sebagai penolong pengarah baharu.

Selepas melalui pelbagai masalah dengan pesakit dan hospital, Lu Zhao Shi dan Ye Shi Lan terkejut dengan kelebihan masing-masing dan mula jatuh cinta.

Latar belakang keluarga

Dengan latar belakang keluarga yang kaya dan kerjaya yang berjaya. Sementara itu, Liang Ji, yang memainkan watak Ku Tan Er dalam trilogi Cinta Abadi, memainkan watak Ye Shi Lan, seorang doktor yang cantik, berdikari dan baik tetapi tumpul.

Kisah drama bersiri ini yang dikenali sebagai “I May Have Met a Savior” dalam terjemahan bahasa Cina, ditulis oleh Wang Xiongcheng.

Beberapa artis sokongan terlibat, termasuk Zhou Zihan, Li Linfei dan Yan Zijian.

Pelakon yang terlibat

Pelakon siri ini ialah:

– Joseph Zeng Shun Shi sebagai (Lu Zhao Shi)

– Liang Ji sebagai (Ye Shi Lan)

– Zhou Zihan sebagai (Lin Kaiwen)

– Li Lin Fei sebagai (Yao Jia Jia)

– Yan Zixian sebagai (Su Xiaoyang)

kata akhir

jika anda mahu Tonton Drama Cina Salaam Zareh dengan Sub Hindi 2022, kemudian tonton secara langsung di platform penstriman rasmi, okay? Supaya tidak merugikan semua pihak yang terlibat dalam penghasilan drama ini.

Walau bagaimanapun, anda juga harus memakai pakaian yang betul semasa menonton filem atau siri, bukan? Bagi anda yang ingin membeli pakaian bertemakan drama Korea yang bagus dan unik, anda boleh membelinya di sini (Beli aksesori).

Itu sahaja dan terima kasih kerana membaca artikel ini, jangan lupa nantikan rujukan Berita Untuk mendapatkan maklumat menarik tentang filem, siri, drama, anime dan banyak lagi. selamat tinggal…

Check Also

Tonton Drama Crush in Romance Episod 16 bersama Indosub Mengapa Hong dan Chi Yeol berasa gembira?

REFERRALNEWS.com – jom Tonton drama Crash Course dalam Romantik Episod 16 Indo Sub kini merupakan …