Tonton Drakor Agency Episod 8 dengan Sub Indo, Go Ah In gembira kerana rancangannya berjaya!

Ceritanya sangat bagus Tonton Agensi Drakor episod 8 sekarang. Kerana drama ini menawarkan konflik yang menarik terutama dengan pelakon dan pelakon terkenal.

Rancangan Agensi Drama akan disiarkan di JTBC pada 7 Januari 2023. Adakah anda ingin tahu kisah penuh dan konflik drakor ini? Jom, lihat ulasan penuh dalam artikel ini.

Tonton Drakor Agency Episod 8 dengan sub Indo

Tonton Agensi Drakor episod 8
Jom tonton Drakor Agency episod 8 dengan sarikata Hindi, Go Ah In gembira kerana rancangannya berjaya (Sumber Foto: Drama JTBC)

ReferenceNews.com – jom Tonton Agensi Drakor episod 8 Indosub sekarang. Setelah sekian lama tidak hadir dalam dunia drama Korea, Lee Bo Young akhirnya kembali. Tidak perlu berlengah, jom lihat ringkasan lengkap dalam artikel ini.

Bro Ah ini gembira kerana rancangannya berjaya

Jika anda masih ingin tahu, datanglah Tonton Agensi Drakor episod 8 Indosub sekarang. Oleh kerana ia mempunyai cerita yang sangat menarik dan sangat unik, ia juga mempunyai banyak masalah.

Drakor akan mempunyai pengalaman bekerja di syarikat pengiklanan. Di mana syarikat itu akan penuh dengan tipu muslihat serta masalah tersendiri sehingga setiap watak memainkan peranan penting dalam cerita.

JTBC mengeluarkan siri Korea terbarunya yang dipanggil Agensi. Dalam drama ini, Lee Bo Young, Joo Seung Ha, Soon Naon dan Han Joon Woo serta ramai lagi pelakon dan pelakon terkenal memainkan peranan.

Lee Bo Young sebagai Go Ah In

Pelakon Lee Bo Young akan memainkan watak Go Ah dalam agensi drakor 2023. Gu Ah bekerja di sebuah agensi pengiklanan dan kehilangan keluarga. Malah dia bukan lulusan universiti berprestij.

Namun, Gu Ah tidak boleh hidup dalam kemiskinan, jadi dia benar-benar mahukan kejayaan dalam pekerjaannya sekarang. Jadi Gu Ah akan melakukan apa sahaja untuk meningkatkan pangkatnya.

Jo Seung-ha sebagai Choi Chang-soo

Sementara itu, ada Jo Seung-ha, yang akan memainkan watak Choi Chang, ayuh Tonton Agensi Drakor episod 8 Choi Chang sub-India adalah graduan universiti terbaik dan duduk di kerusi pengarah perancangan sebuah syarikat pengiklanan.

Namun, masalah Choi Chang ialah kesukarannya menangani buli Gu Ah. Sehinggakan setiap hari dia terpaksa berhadapan dengan wanita yang degil dan sukar untuk diuruskan.

Mesej Son Nayeon sebagai Kang Han Na

Jika segera ingin tahu Tonton Agensi Drakor episod 8 Di bawah tudung ialah Seon Nayeon, yang akan memainkan watak Kang Han Na. Han Na dikenali sebagai generasi ketiga orang kaya dan sebagai influencer terbaik ketika itu.

Walau bagaimanapun, dia sentiasa dipandang rendah dalam kedua-dua keupayaan dan isu. Kerana masyarakat tahu dia antara orang kaya dan juga berwajah cantik dan membuatkan semua orang meragui kebolehannya.

Rancangan Agensi Drakor akan dikeluarkan pada 7 Januari 2023 dengan jumlah 16 episod. Nanti drama korea ini akan ditayangkan pada setiap Sabtu dan Ahad, jadi tunggu sahaja tayangan episod terbaru.

kata akhir

Jika anda ingin tahu Tonton Agensi Drakor episod 8 yang disiarkan setiap Sabtu dan Ahad di JTBC, sebenarnya menyajikan cerita yang unik dan berbeza sama sekali. Kerana ringkasan cerita terlebih dahulu mengambil latar belakang kehidupan di sebuah syarikat pengiklanan.

Walau bagaimanapun, anda juga harus memakai pakaian yang betul semasa menonton filem atau siri, bukan? Bagi anda yang ingin membeli pakaian bertemakan drama Korea yang bagus dan unik, anda boleh membelinya di sini (Beli aksesori).

Itu sahaja dan terima kasih kerana membaca artikel ini, jangan lupa nantikan rujukan Berita Untuk mendapatkan maklumat menarik tentang filem, siri, drama, anime dan banyak lagi. selamat tinggal…

Check Also

Tonton Drama Crush in Romance Episod 16 bersama Indosub Mengapa Hong dan Chi Yeol berasa gembira?

REFERRALNEWS.com – jom Tonton drama Crash Course dalam Romantik Episod 16 Indo Sub kini merupakan …