Asus ROG Phone 6, mari kita lebih dekat dengan permainan HP daripada Asus!

Telefon mudah alih permainan dengan spesifikasi Tuhan nampaknya disambungkan kepada jenama Asus RoG. Malah baru-baru ini, Asus kembali menawarkan permainan HP terbarunya Asus RoG telefon 6 Yang mempunyai spesifikasi gila dalam kelasnya.

Adakah benar Asus RoG Phone 6 mempunyai spesifikasi yang begitu baik? Dan berapakah harga Asus RoG Phone 6 Pro? Adakah anda tidak ingin tahu tentang spesifikasi HP gaming dari Asus ini, jika ya, jom lihat ulasan dalam artikel di bawah.

Mari kenali lebih lanjut tentang permainan HP Asus ROG Phone 6

Telefon Asus ROG 6
(Sumber foto: BillClinten/tekno.kompas) HP gaming Asus ROG Phone 6

ReferenceNews.com – Nampaknya telefon bimbit Asus RoG terbaru ini mampu menipu pemain dalam negara kerana spesifikasinya yang sangat tinggi. penuh. ditambah dengan Harta bendaHarta benda yang terdapat dalam Asus RoG HP terbaru ini akan membuatkan sesiapa sahaja membelinya.

Sama ada untuk kegunaan harian atau bermain permainan berat seperti Genshin Impact, semuanya boleh dihancurkan dengan tetapan tinggi, telefon bimbit ini malah mempunyai sistem kipas untuk menyejukkan enjin.

Bagi anda yang berminat dan ingin membeli telefon bimbit Asus Berita RoG Phone 6 Indonesia terbaru, Berita Rujukan berkongsi spesifikasi dan harga telefon pintar terbaru ini. Tidak perlu berlengah lagi, jom lihat perbincangan penuh dalam artikel ini.

Spesifikasi Asus ROG 6

Spesifikasi bagi Telefon bimbit Asus RoG terkini bukanlah jenaka, kerana ia menawarkan beberapa ciri yang sangat menarik. Malah, terdapat banyak ulasan dan maklumat yang berkaitan Telefon bimbit Ini memberi kesan yang sangat positif, jadi tidak hairanlah semangat pengguna Internet juga tinggi.

Spesifikasi penuh Asus ROG Phone 6 adalah seperti berikut:

Skrin: 6.7 inci AMOLED

Cipset: Qualcomm SM8475 Snapdragon 8+ Gen 1 (4nm)

RAM dan memori dalaman: 128 GB 8 GB RAM, 128 GB 12 GB RAM, 256 GB 12 GB RAM, 512 GB RAM 16 GB

Kad SIM: dua kad SIM nano

Kamera hadapan: 16 megapiksel lebar

Kamera belakang: 50 MP lebar, 13 MP ultra-lebar, 5 MP lebar

Sistem pengendalian: Android 12

UI: ROGUI

Bateri: 6000mAh, menyokong pengecasan pantas 65W.

Ciri-ciri lain: cap jari (di bawah paparan, optik), NFC

Warna: Hitam Hantu, Putih Ribut

Telefon pintar perlawanan akhir Dari HP Asus RoG Phone mempunyai spesifikasi yang membuatkan ianya sangat menggoda untuk dibeli terutamanya bagi anda yang gemar bermain game berat. Jadi telefon bimbit ini memang berbaloi untuk dibeli, secara asasnya anda tidak akan menyesal jika membeli telefon bimbit terbaru daripada Asus RoG Phone.

Harga telefon Asus ROG 6

Untuk harga itu sendiri, ia berbeza mengikut wilayah, tetapi untuk pasaran adalah seperti berikut.

Harga rasmi Asus ROG Phone 6 di Indonesia:

Versi 8GB/128GB dijual pada harga sekitar IDR 22 juta.

Untuk versi 12/12GB, ia dijual pada harga sekitar IDR 24 juta.

Versi 12/256 GB akan dijual sekitar IDR 26 juta.

Untuk versi 512/16 GB, ia dijual sekitar IDR 28 juta.

Dengan menawarkan pelbagai ciri yang sangat menarik juga Telefon bimbit Harga dan spesifikasi Asus RoG Phone 6 Pro sangat bagus dan telefon bimbit ini memang berbaloi untuk dibeli.

walaupun untuk Telefon pintar Terbaru daripada Asus RoG Phone 6 Indonesia telah mendapat ulasan yang memberangsangkan, baik daripada pengulas YouTube mahupun peminat gajet.

Jika anda mempunyai wang tunai tambahan, mungkin tidak rugi untuk mencubanya dan menyemak spesifikasi dan harga, siapa tahu jika anda berminat untuk membelinya?

kata akhir

Anda boleh mengatakan ini Telefon bimbit Permainan Asus RoG Phone 6 juga mempunyai beberapa pepijat, iaitu, kadangkala HP juga menjadi panas. Namun, nampaknya telefon bimbit Asus terbaru ini telah mula meminimumkan kadar bingkai Kadar yang berkurangan apabila bermain.

Ya, bagi anda yang ingin membeli aksesori telefon pintar seperti pengecas, sarung telefon, kaca termal, LCD, bateri terpakai, penyesuai dan lain-lain, anda boleh membelinya dari pautan di bawah (Kedai Shopee).

Sentiasa dimaklumkan rujukan Berita Jumpa anda tidak lama lagi untuk berita terkini tentang teknologi, gajet, komputer riba dan banyak lagi…

Check Also

7 cara untuk memuat turun aplikasi pada komputer riba untuk pemula, yang paling mudah dan terpantas!

REFERRALNEWS.com – Jika kapasiti komputer riba anda cukup untuk memasang aplikasi, anda harus tahu Bagaimana …